DSpace 熊本県立大学
 

Prefectural University of Kumamoto >

閲覧統計

総閲覧数

件数
A Comparison of the Effects of Meaning-focused and Form-focused Instruction on the Learning of Collocations:An Empirical Study 1320

月別閲覧数

ファイルダウンロード数

件数
1105_takesue_85_103.pdf 849

国別閲覧数

件数
アメリカ合衆国 780
イギリス 104
ドイツ 79
日本 64
カナダ 44
中華人民共和国 44
オーストリア 14
サウジアラビア 13
フランス 11
ロシア 9

都市別閲覧数

件数
Redmond 93
Wilmington 73
Woodbridge 61
Ann Arbor 43
Falls Church 33
Storm Lake 33
Ottawa 30
Seattle 30
Augusta 29
Shenzhen 25

 

Valid XHTML 1.0! Powered by DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard